Tapasin vahingossa videovuokraamossa erään tutun, jonka kanssa olen ollut aikaisemmin lähinnä hyvääpäivää-tuttavuus. Tiina ehdotti, että menisi hänen luokseen katsomaan elokuvaa ja koska juuri sillä hetkellä olin tylsistynyt, niin minähän menin. Olen käynyt hänen luonaan aiemminkin, mutta aina isossa porukassa. Ilta oli mukava: joimme kaakaota kermavaahdon kera, katsoimme hyvän elokuvan ja juttelimme kaikenlaista. Lopulta sitten molemmat nukahdimme sohvalle. Kun heräsin keskellä yötä, nojauduimme toisiamme vasten, enkä halunnut herättää Tiinaa, joten annoin hänen vaan nojailla. Tunsin hartioissani hänen tasasen hengityksen aiheuttaman liikkeen ja haistelin hänen ihanan hunajaiselta tuoksuvia hiuksia. Nukahdin pian uudelleen. Aamulla säpäsähdimme molemmat puhelimen soittoon ja molemmat olivat yhtä hämmentyneitä herätessään toiseen nojaillen. Kiitin kivasta illasta ja yöstä ja menin kotiin. Illalla hän soitti minulle ja kysyi haluaisinko lähteä kahville. Ja taas kerran minä edellisen yön ilahduttamana suostuin. Kävimme kahvilassa, vertailimme erilaisia kahvilaatuja ja lopulta päädyimme taas hänen asunnolleen tarkoituksena jatkaa keskustelua ja kattoa televisiosta tullut elokuva. Ja niin me teimmekin. Ja taas kerran nukahdimme sohvalle. Aamuyöllä heräsin hieman kiimaisena yllättäen päättyen seksiunen jäljiltä. Tiina oli hereillä ja huomasi muuttuneen hengitysrytmin. Hän kääntyi puoleeni, silitti kädellään poskeani ja suuteli minua pitkään ja herkästi. Minä yllättyneenä vastasin suudelmaan. Tunnen ne pehmeät huulet vieläkin huuliani vasten. Ja sen kahvin maun. Hänen kätensä siirtyivät kasvoiltani hartiolleni ja siitä reisilleni. Hän nojautui varovasti minua kohden työntän minua selälleen makaamaan. En vastustellut. Hän irroittautui suudelmasta ja hymyili kauniisti sanomatta sanaakaan. Hän riisui nopein ottein paitansa pois (hänellä ei ollut rintaliivejä!) ja minä tein samoin. Hän avasi rintaliivieni hakaset niin nopeasti ja pehmeästi, etten edes tuntenut hänen sormiaan. Nojauduin sohvan käsinojaa vasten ja hän asettui päälleni jatkaen suudelmaamme. Hänen kätensä hiveli olkapäätä valuen pikkuhiljaa lantiolle ja kohti housujani. Hän avasi housujeni napit näppärästi ja nousi päältäni vetämään housuni pois. Olin siinä vaiheessa kiihkosta sekaisin ja mikä tahansa kosketus sai minussa aikaan niin voimakkaan orgastisen tunteen, etten meinannus sietää kosketusta. Hän riisui samalla omat housunsa ja nojautui käsiensä varaan suutelemaan minua. Samalla hän otti toisella kädellään kädestäni kiinni ja hellästi lähti ohjaamaan minua kohti makuuhuonetta. Suutelimme koko matkan. Varovasti käänsin hänet  niin, että hän pääsi istumaan vuoteelle. Ja vieläkään suudelmaamme irroittamatta kaaduimme vuoteelle. Ja minä kiipesin hänen päälleen. Irroittauduin suudelmasta ja katsoin hänen sinisiä silmiään; ne loistivat niin kauniina. Siirryin suutelemaan hänen kaulaansa ja tunsin aataminomenan liikehtivät kun hän nieleskeli. Pikkuhiljaa siirryin suutelemaan hänen olkapäätään, rintojaan, vatsaansa. Tutkin kielelläni hänen muotojansa hitaasti ja varmasti. Hänen kehonsa vapisi kieleni alla. Laitoin käteni hänen haaroväliinsä ja tunsin kuinka se oli liukastunut ja sormeni sujahti estettömästi hänen sisälleen. Ja kun työnsin sormeani niin hän voihkaisi ja nosti lantiotaan kättäni vasten ja lähti tekemään työntävää liikettä. Minun ei tarvinnut kuin pitää kättäni paikallaan kun hän liikkui sitä vasten. Eikä mennyt aikaakaan kun hänen voihkina lujeni ja hengitystahti nopeutui ja hän laukesi kovaäänesti voihkaisten. Tunsin kuinka hänen lantiolihaksensa supistuivat sormeani vasten ja liikutin hitaasti sormeani edestakaisin. Ja pian hän laukesi uudelleen hieman edellistä voimakkaamman voihkaisun kera. Hän lysähti raukeana vuoteelle nopeasti hengitellen. Laskin pääni hänen olalleen ja kävin makaamaan hänen viereensä. Makasimme niin hetken aikaa, sanaakaan sanomatta. Ja pian tunsin hänen kätensä lähtevän vaeltamaan lantiolleni. Hän työnsi minua hieman, jotta pääsin selälleni ja hän nousi vuorostaan istumaan hajareisin päälleni. Hän suuteli rintojani ja puristi niitä käsillään. Hän hennosti näykki nännejäni ja jokainen näykkäisy tuntui räjäyttävän tajuntani. Hän suoristi selkänsä ja asetti kätensä jalkoväliini ja ujutti tuntemuksesta päätellen ensin yhden sormen ja sitten toisen sisääni. Hän kirjaimellisesti raksasti päälläni. Koko ajan hän piti selkänsä ojennettuna ja kaatoi päätään taaksepäin antaen minulle erinomaisen näkymän hänen rinnuksiinsa. Eikä mennyt kauaa kun minäkin laukesin. Hän oli ilmeisesti samanaikaisesti hieronut klitoristaan kättään vasten, koska melkein samanaikaisesti hänkin huudahti ja kaatui voipuneena päälleni makaamaan. Makasimme rinnakkain ja nukahdimme niille sijoillemme. Heräsimme aamulla raukeina ja tyytyväisinä. Hän heräsi ennen minua ja silitti hiuksiani kun avasin silmäni. Menimme yhdessä suihkuun ja söimme aamupalaa. Lupasimme soittaa toisillemme illalla ja minä lähdin kotia kohden. Minulle jäi todella hyvä olo siitä yöstä. Toivottavasti tapaan hänet uudelleenkin...

Olemme marin kanssa hieman erkaantuneet. Emme ole jutelleet muutamaan päivään.